perjantai 22. heinäkuuta 2011

Blogi auki!

Yleisön pyynnöstä päätin kokeilla, miltä blogin pitäminen tuntuu! Nythän mulla on asiaa, mistä kirjoittaa. :)
Täällä me kaikki kolme ihmetellään toisiamme ja maailman menoa. Hain Lillan illalla kotiin. Matka meni ihan ok, Lilla huusi täyttä kurkkua melkein Nousiaisiin saakka, mutta sen jälkeen oli aika hiljaa, lukuunottamatta pieniä vinkukohtauksia. Päästiin sisään, ja annoin Lillan ja Ruun haistella toisiaan ensin kuljetuskopin läpi. Ruu otti ihan lunkisti, ei pörhistellyt eikä sähissyt uudelle tulokkaalle. Katseli hetken aikaa rääpälettä yläkerrasta, jonka jälkeen molemmat ovat olleet kohteliaan välinpitämättömiä toisistaan. Lilla kulkee nenä kiinni mun jalassa, eikä suostunut syömään mitään. Hetken ihmeteltyämme sisällä vein Lillan ulos, jonne tyttö tekikin pissat hienosti! Ulkoilun jälkeen uni vei voiton, jännitysläähätys loppui ja nyt täällä on aika rento tunnelma; Lilla nukkuu mun jaloissa lattialla ja Ruu mun vieressä sohvalla. :)
Emäntä otti lasin viiniä palkinnoksi suoriutumisestaan ja loman alkamisen kunniaksi. Jännä päivä, mutta kunniallahan mä selvisin! Kiitokset vielä Liisalle ja Ilkalle kannustavasta meiningistä, ja siitä, että mun Lilla on saanut parhaan mahdollisen alun elämälleen.
Olen onnellinen, mun lauma. <3

1 kommentti: